vrijdag 5 juni 2009

D66 in ’s-Hertogenbosch de DERDE partij (14,1%)!

D66 is bij de Europese verkiezingen van donderdag 4 juni de derde partij van ’s-Hertogenbosch geworden. Nadat de sociaal-liberalen in 2006 de raad moesten verlaten, is de partij helemaal terug.

‘D66 heeft bij de Europese verkiezingen een fantastisch en daardoor een bemoedigd resultaat gehaald. Dit geeft een reeël perspectief van een succesvolle terugkeer in de Bossche gemeenteraad’ zegt Hans JC van Veen, voorzitter D66 ’s-Hertogenbosch. Er moet nog veel gedaan worden en hard gewerkt woorden door onze leden om een soort gelijk resultaat te behalen. ‘We blijven gaan voor 3 zetels in maart 2010’ zegt de D66-
lijsttrekker Jan Smit.

D66 feliciteert alle Bossche en Rosmaalse mensen met dit reusltaat en bedankt hen voor dit fantastische resultaat. Eind van deze maand wordt de definitieve lijst van D66 ’s-Hertogenbosch vastgesteld door haar leden. Op 15 juni aanstaande kan iedereen in ’s-Hertogenbosch alvast kennis maken met de kandidaten tijdens een politiek café.