zaterdag 26 september 2009

D66 ’s-Hertogenbosch gaat de Maaspoort in

Op zaterdag 3 oktober gaat D66 ’s-Hertogenbosch de wijk in. Deze keer bezoeken kandidaten en bestuursleden de Maaspoort. De sociaal-liberalen stellen de vraag: grote of kleine hostels? Het winkelend publiek zal om zijn mening worden gevraagd. Tussen elf uur ’s-ochtends en twee uur ’s-middags zal de delegatie te vinden zijn bij het winkelcentrum.

D66 ’s-Hertogenbosch gaat vanaf oktober regelmatig de wijk in om Bosschenaren om hun mening te vragen over een actueel onderwerp. Bovendien kunnen bewoners van de gemeente op deze manier op een eenvoudige manier in contact komen met de volksvertegenwoordigers van D66 ’s-Hertogenbosch. Binnenkort komen we wellicht in uw wijk. U kunt de sociaal-liberalen ook uitnodigen bij u in de wijk. Ga naar www.d66shertogenbosch.nl en neem contact op.

Op dit moment wordt in ’s-Hertogenbosch uitgebreid gediscussieerd over de komst van hostels voor verslaafden met psychiatrische problemen. Jan Smit over het standpunt van D66 ’s-Hertogenbosch: “Wij vinden dat de gemeente door moet gaan met de ingeslagen weg voor de komst van deze hostels. Om deze hostels tot een succes te maken, moet de gemeente wel werken aan een breder draagvlak. De communicatie met bewoners in de betrokken buurten (Hintham en Zuid) kan veel beter, vindt D66. Zoals eerder afgesproken, moet de raad wel toetsen of de criteria bij de keuzes van woonwijken goed zijn toegepast.”