donderdag 5 oktober 2017

D66 ‘s-Hertogenbosch zoekt bestuursleden

Het bestuur van D66 ‘s-Hertogenbosch zoekt enthousiaste leden die willen bijdragen aan de politieke vereniging in onze gemeente. De vereniging D66 kent in ‘s-Hertogenbosch ongeveer 290 leden. Het bestuur heeft als doel om die leden te inspireren en enthousiasmeren en daarmee de fractie te ondersteunen in het gemeenteraadswerk.

Het bestuur kent 7 rollen: voorzitter, penningmeester, secretaris, bestuurslid ledenbeleid, campagne&communicatie, talentontwikkeling&training en politiek secretaris. Voor 3 rollen (politiek secretaris, ledenbeleid en secretaris) zoeken we per direct een nieuw iemand. U vindt de vacatures elders op de website (vacatures).

Het bestuur is niet alleen een leuke en leerzame plek om je vrije tijd door te brengen, het is ook een mooie manier om de partij en het politieke werk beter te leren kennen. Heb je interesse? Neem contact op om eens te praten, mee te kijken of je te kandideren!