donderdag 17 december 2020

Fijne feestdagen!

Namens het bestuur, de fractie en onze wethouder wensen we jullie fijne feestdagen. Maak er, ondanks alles, een gezond en positief 2021 van! We zien jullie graag bij onze digitale nieuwjaarsborrel op 10 januari 2021.

We naderen het einde van het jaar en dat is traditioneel het moment om terug te blikken, maar juist ook om vooruit te kijken. Op weg naar een veilige en groene Onderwijscampus én naar een nieuwe ondergrondse fietsenstalling aan de westzijde van het station in ’s-Hertogenbosch, om maar eens twee recente voorbeelden te noemen. Onderwerpen waar we al lang voor strijden en die inzet is nu beloond. We zien namelijk dat beide trajecten in een stroomversnelling terecht zijn gekomen. Ook zijn we blij dat de plannen voor het EKP-terrein Noord en de Bossche Stadsdelta unaniem zijn vastgesteld in de Bossche raad. In deze gebieden worden het komende decennium ruim 2.100 woningen gerealiseerd. En dankzij een motie op initiatief van D66 wordt bij volgende stadsontwikkelingsprojecten nóg hoger gebouwd om het woningtekort nog verder aan te pakken. Op de nieuwjaarsbijeenkomst van 10 januari kijken wij graag samen met jou naar onze voornemens voor 2021. Voor nu wensen wij je, ondanks alles, fijne dagen!