maandag 11 januari 2021

Geslaagde online nieuwjaarsborrel

Op zondagmiddag 10 januari 2021 hielden we onze digitale nieuwjaarsborrel. Er was een mooie opkomst en een leuk programma. Samen proostten we op een optimistisch 2021 en een mooie campagne!

Voorzitter Marieke van Lieshout opende de online borrel, waarna ze het woord gaf aan Rob Jetten die ook digitaal aanschoof. Hij beantwoordde vragen van leden, blikte terug op 2020, maar keek vooral vooruit. 2021 wordt een mooi D66-jaar, met hopelijk een mooi verkiezingsresultaat. We onderscheiden ons met nieuw leiderschap, maar ook door scherpe keuzes te maken. Een concreet voorbeeld daarvan is de onderwijsvisie. De ledenaantallen groeien, evenals het enthousiasme om campagne te voeren. Dat merken we in ‘s-Hertogenbosch ook. De flow is goed!

Vervolgens was het tijd voor de Grote D66 Nieuwjaarsquiz, georganiseerd door fractievoorzitter René van den Kerkhof en wethouder Mike van der Geld. Het werd een nek-aan-nekrace tussen Thijs van Rens en Wim Pelgrim, waarbij laatstgenoemde zich tot winnaar mocht kronen. Wim, van harte gefeliciteerd!

Tijdens de pubquiz sloot ook Anne-Marie Spierings aan, waarna we met elkaar een toost uitbrachten op 2021, onder het genot van een biertje van het lokale Brouwerij Boegbeeld. Namens de fractie, de wethouder en het bestuur willen we jullie hartelijk danken voor jullie aanwezigheid!

Wil je meehelpen met de campagne, zoals onze flyeractie deze maand? Bel of app dan met onze campagnecoördinator Max Stevens (06 15 02 31 11).