dinsdag 16 februari 2021

Rob Jetten bezoekt Den Bosch voor gesprekken met sportondernemers

Rob Jetten brengt woensdag 17 februari een bezoek aan Den Bosch. De fractievoorzitter van D66 in de Tweede Kamer en kandidaat nummer 2 voor die partij gaat met verschillende Bossche sportondernemers in gesprek over de toegankelijk van sport voor iedereen.

Jetten start zijn bezoek woensdagochtend in Den Bosch-Zuid bij Moustafa Makhlouf, sportondernemer en winnaar van de Toegankelijkheidsprijs 2020. Toegankelijkheid van sport voor iedereen is in deze tijd van groot belang. Ter plaatse gaat Jetten in gesprek over de visie, aanpak en resultaten van de heer Makhlouf.

Aansluitend gaat Jetten in Den Bosch-West in gesprek met een fysiotherapeut over het belang van fysiotherapie als uitgezonderd contactberoep. Tevens bezoekt hij een sportschool aan de Eendenkooi, om te zien hoe sportscholen op een laagdrempelige wijze bijdragen aan een gezonde leefstijl en vitaliteit van burgers. Tot slot wordt een boksschool bezocht voor een introductie en demo in hoe zij hun leden op afstand toch in beweging houden.