donderdag 18 maart 2021

Kiezers, heel erg bedankt!

Wat – een – avond! En wat was het lekker wakker worden gisterenochtend. Kiezers, heel hartelijk dank! Niet alleen is D66 de tweede partij in de gemeente ‘s-Hertogenbosch geworden, we blijven ook de grootste groene en progressieve partij van de stad! Daar zijn we enorm blij mee en trots op!

D66 kreeg in ‘s-Hertogenbosch 18,6% van de stemmen, 4,4% meer dan bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2017. De landelijke campagne, de ijzersterke Kaag, maar zeker ook de inzet van al die vrijwilligers heeft hier voor 100% aan bijgedragen. We vormden met elkaar een echt #teamd66. In ‘s-Hertogenbosch, in Brabant en in heel Nederland!

Na een bijzondere en intensieve campagne kijken we nu al uit naar wat ontspanning! Daarom organiseren wij op 19 maart van 20.00 tot 21.00 uur een heuse (online) bedankborrel. Met een terugblik op de campagne, een analyse van de uitslag in ‘s-Hertogenbosch en een special guest. De bedankborrel vindt plaats via Zoom. Klik hier voor de link. Alle leden zijn van harte welkom hierbij aan te sluiten.

Tot slot nog een tip: ben je nog geen lid? Overweeg dan of je je steun wilt verzilveren door ook lid te worden!

Op naar een groene en optimistische toekomst samen!