dinsdag 4 mei 2021

Nieuw commissielid Sociaal

Vorige week heeft Veerle van Doorn, commissielid Sociaal, aangegeven te stoppen. Haar taken worden per heden overgenomen door Thijs van Rens. We bedanken Veerle voor haar inzet voor onze fractie en wensen haar het allerbeste. Tegelijkertijd heten we Thijs welkom en wensen we hem veel succes!

Veerle haar besluit om te stoppen als commissielid heeft als reden haar verhuizing naar een andere gemeente. Haar inzet voor onder meer Regenboogstad ’s-Hertogenbosch (denk aan het regenboogbankje bij de Wilheminabrug en het onderhoud van het regenboogzebrapad) en positieve gezondheid hebben tot zichtbare en waardevolle resultaten geleid voor onze gemeente. Daar zijn we haar meer dan dankbaar voor!

Met Thijs van Rens hebben we een waardige vervanger in huis. Thijs zet zich al ruim vijf jaar in voor onze vereniging en heeft daarbij verschillende bestuursfuncties bekleed binnen D66 ‘s-Hertogenbosch: politiek secretaris, voorzitter en campagne en communicatie. Hij is werkzaam als verenigingsadviseur bij het landelijk bureau van D66. Daar onderhoudt hij contacten binnen de vereniging met regio’s, de lokale D66-afdelingen en het Landelijk Bestuur. Thijs heeft ruime affiniteit met het sociale domein, met name als het om het onderwijs gaat. Hij gaat zich dan deze resterende raadsperiode richten op onderwijs, diversiteit en gezondheid.