woensdag 12 mei 2021

Mike van der Geld kandidaat-lijsttrekker

Wethouder Mike van der Geld is bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in Den Bosch de lijsttrekker van D66 ’s-Hertogenbosch, mits de leden van D66 akkoord gaan. Hij is de enige kandidaat.

Het lijkt nog ver weg, maar over 10 maanden is het alweer zover: de gemeenteraadsverkiezingen 2022. Mike was bij de vorige verkiezingen lijsttrekker en is sinds 2018 wethouder, met de portefeuilles klimaat en energie, openbare ruimte (inrichting en beheer), water en groen, cultuur, citymarketing, toerisme en evenementen en diversiteit. Ook is hij projectwethouder duurzaamheid, Spoorzone en Bossche Stadsdelta.

Mike: “Ik heb veel zin om mij opnieuw in zetten voor Den Bosch! Voor de grote opgaven van vandaag en morgen is een stevig vooruitstrevend geluid van D66 ‘s-Hertogenbosch nodig. Meehelpen of wil je jouw ideeën delen? Stuur mij een mail: m.vandergeld@s-hertogenbosch.nl.”

De leden van D66 kunnen van 1 tot 14 juni laten weten of ze de kandidatuur van Mike als lijsttrekker steunen. Meer informatie hierover volgt nog via het bestuur.