5 publicaties gevonden.

• Schriftelijke vragen ‘Huisartsenzorg op Zuid’

Onlangs ontvingen wij berichten van de huisartsen in Huisartsenpraktijk Zuiderhoed over hun zoektocht naar een nieuwe praktijkruimte en de problemen die zij daarbij ondervinden. Reden voor onze fractie om hierover schriftelijke vragen te stellen aan het college. Het college heeft onze schriftelijke vragen op 29 april 2021 beantwoord.

• Gepubliceerd op 31 maart 2021
  • Motie ‘Bossche sportieve zomer’

Op 9 juni 2020 dienden we, samen met de VVD, Rosmalens Belang, GroenLinks en het CDA, de motie 'Bossche sportieve zomer' in. De motie is aangenomen.

• Gepubliceerd op 29 juli 2020
  • Motie ‘Verbeteren veiligheid en leefbaarheid omgeving Hinthamerstraat’

Op 9 juni 2020 dienden we, samen met tien andere partijen, de motie 'Verbeteren veiligheid en leefbaarheid omgeving Hinthamerstraat' in. De motie is met een ruime meerderheid aangenomen.

• Gepubliceerd op 9 juni 2020
  • Motie ‘Uitgangspunten bouwen aan de toekomst’

Op 12 mei 2020 dienden we, samen met VVD, GroenLinks, CDA, Rosmalens Belang, PvdA. De Bossche Groenen, Bosch Belang, Lokaal Gestemd en Leefbaar 's-Hertogenbosch, de motie 'Uitgangspunten bouwen aan de toekomst' in.

• Gepubliceerd op 15 mei 2020
  • Motie vreemd deelname “gemeente ’s-Hertogenbosch Experiment gesloten cannabisketen”

Op 11 september nam een ruime meerderheid van de gemeenteraad de motie vreemd aan de orde van de dag “gemeente ’s-Hertogenbosch Experiment gesloten cannabisketen” aan.

• Gepubliceerd op 3 oktober 2018