7 publicaties gevonden.

• Amendement ‘Bossche Zomer 2022’

Samen met de fracties van Rosmalens Belang, GroenLinks, VVD, CDA en Bosch Belang hebben we het amendement 'Bossche Zomer 2022' ingediend tijdens de gemeenteraadsvergadering van 9 november 2021. Dit amendement is op initiatief van onze fractie tot stand gekomen.

• Gepubliceerd op 9 november 2021
  • Motie vreemd ‘Gastvrije stad biedt vluchtelingen onderdak’

Samen met de fracties van Rosmalens Belang, GroenLinks, CDA, De Bossche Groenen, Bosch Belang, PvdA, gewoon ge-DREVEN en SP hebben we de motie vreemd 'Gastvrije stad biedt vluchtelingen onderdak' ingediend tijdens de gemeenteraadsvergadering van 9 november 2021. Deze motie is op initiatief van onze fractie tot stand gekomen.

• Gepubliceerd op 9 november 2021
  • Motie vreemd ‘Autoluwere binnenstad’

Samen met de fracties van GroenLinks, CDA, PvdA, Bosch Belang, SP en de Bossche Groenen hebben we de motie 'Autoluwere binnenstad' ingediend tijdens de gemeenteraadsvergadering van 13 juli 2021.

• Gepubliceerd op 13 juli 2021
  • Motie vreemd ‘Versterk de lokale democratie’

Tijdens de gemeenteraadsvergadering van 16 juni 2021 dienden we, samen met de PvdA, SP en GroenLinks, de motie vreemd 'Versterk de lokale democratie in' in. De motie is aangenomen.

• Gepubliceerd op 17 juni 2021
  • Motie vreemd ‘Directe aanpak uitstoot schadelijke stoffen asfaltcentrale’

Tijdens de gemeenteraadsvergadering van 18 mei 2021 dienden we, samen met het CDA, GroenLinks, De Bossche Groenen, Bosch Belang, 50 PLus, Rosmalens Belang, SP, PVV, Gewoon ge-DREVEN, PvdA en VVD, de motie vreemd 'Directe aanpak uitstoot schadelijke stoffen asfaltcentrale' in. De motie is unaniem aangenomen.

• Gepubliceerd op 21 april 2021
  • Motie vreemd ‘Geen kerncentrale in ‘s-Hertogenbosch’

Tijdens de gemeenteraadsvergadering van 6 april 2021 hebben we, samen met de SP en GroenLinks, de motie vreemd 'Geen kerncentrale in 's-Hertogenbosch' ingediend.

• Gepubliceerd op 8 april 2021
  • Motie ‘Verlengen groene stimuleringsregelingen’

Op 10 maart 2021 dienden we, samen met GroenLinks, de motie 'Verlengen groene stimuleringsregelingen' in. De motie is met een ruime meerderheid aangenomen.

• Gepubliceerd op 11 maart 2021