D66 ‘s-Hertogenbosch zoekt bestuursleden

Het bestuur van D66 ‘s-Hertogenbosch zoekt enthousiaste leden die willen bijdragen aan de politieke vereniging in onze gemeente. De vereniging D66 kent in ‘s-Hertogenbosch ongeveer 290 leden. Het bestuur heeft als doel om die leden te inspireren en enthousiasmeren en daarmee de fractie te ondersteunen in het gemeenteraadswerk.

Het bestuur kent 7 rollen: voorzitter, penningmeester, secretaris, bestuurslid ledenbeleid, campagne&communicatie, talentontwikkeling&training en politiek secretaris. Vanaf de AAV op 26 april zullen 5 functies vrijkomen. U vindt de vacatures hieronder.

Jezelf kandidaat stellen doe je door een korte motivatie te sturen. Als je dit voor 9 april doet zal je kandidaatstelling via de AAV stukken ook naar de leden gestuurd worden. Jezelf kandideren kan nog tot de aanvang tot de AAV.

Het bestuur is niet alleen een leuke en leerzame plek om je vrije tijd door te brengen, het is ook een mooie manier om de partij en het politieke werk beter te leren kennen. Heb je interesse? Neem contact op via info@d66shertogenbosch.nl om eens te praten, mee te kijken of je te kandideren!

Kijk voor het algemene bestuursprofiel hier: bestuursleden gezocht.

Vacature Voorzitter

Vacature Penningmeester