D66 ‘s-Hertogenbosch zoekt nieuwe bestuursleden

Het bestuur van D66 ‘s-Hertogenbosch zoekt enthousiaste leden die willen bijdragen aan de politieke vereniging in onze gemeente. De vereniging D66 kent in ‘s-Hertogenbosch ongeveer 260 leden. Het bestuur heeft als doel om die leden te inspireren en enthousiasmeren en de fractie te ondersteunen in het gemeenteraadswerk.

Het bestuur kent zeven rollen: voorzitter, penningmeester, secretaris, bestuurslid ledenbeleid, bestuurslid campagne en communicatie, bestuurslid talentontwikkeling en training en politiek secretaris. Het algemene bestuursprofiel vind je hier. Voor drie rollen zoeken we per direct een nieuw bestuurslid:

Het bestuur is niet alleen een leuke en leerzame plek om je vrije tijd door te brengen, het is ook een mooie manier om de partij en het politieke werk beter te leren kennen. Heb je interesse? Neem contact met ons op via info@d66shertogenbosch.nl. Wil je jezelf kandidaat stellen? Stuur dan een korte motivatie voor 20 juni 2019 naar info@d66shertogenbosch.nl.

Gepubliceerd op 20-04-2019 - Laatst gewijzigd op 26-04-2019